keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

back to business

Ja taas mä joudun vetää sanat ja vuodatukset takaisin! Ihanaa, että ihmiset potkivat mun synkän risukasan kumoon ja kertoivat, ettei syytä huoleen. Mion selässä oleva LTV1 ei ole sairas vaan rajatapaus, aivan kuten B-lonkat! Ehkä pitäisi oppia ajattelemaan ennen kuin toimii! Joka tapauksessa, Miolla ei ole mitään hätään ja siitä voi tulla kaikkea mitä olen suunnitellut sen pään menoksi.

Päivän piristykset eivät loppuneet siihen. Aurinko paistaa ja punto pääsi katsastuksesta läpi! Olin varma, että poistun liikkeestä pitkä vikalista kädessä ja merkintä hylätty. Nyt vain oli vikalista. Onneksi aurinko oli piristänyt myös katsastusmiehen mieltä.

Ja niin kuin minä viime tekstissä vannoin, etten tule koskaa kasvattamaan yhtäkään pentuetta, niin joudun taas perumaan sanani. Olen etsinyt jo vuoden ulkomailta mukavaa pentuetta ja aina on tullut jotain esteitä tielle. Tämänkin pentueen kohdalla meillä meinasi käydä huonosti, kun narttuja syntyi vain kaksi ja me olimme vasta neljäntenä varalla. Viikon päästä kasvattaja kuitenkin ilmoitti, ettei jätäkään pentua kotiin, vaan myy sen mielellään meille! Me matkustetaan kuun lopussa tapamaan kasvattajaa, tutustumaan emään ja lääppimään pentuja. En ole ollut lentokoneessa 10 vuoteen!
Ja nyt kun päästiin vauhtiin ja meillä on käynyt paras tuuri, niin meidän Musnat-perhe kasvaa yhdellä sijoitusnartulla, jonka olisi tarkoitus syntyä loppuvuodesta. Yhdistelmä on niin kiva ja mielenkiintoinen, etten malta odottaa mitä sieltä tulee!





 Mion päivän pelasti lenkiltä löytämänsä frisbee. Mulla on auto täynnä sen löytämiä leluja :D









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti